De curând am găsit un articol în care se povesteşte despre viaţa si opera unui pictor de-al nostru, adică român, trecut prematur in nefiinţă. Autorul sau autoarea articolului elogiază mai mult blândeţea şi sufletul mare a pictorului care i-a fost profesor, decât talentul lui. Asta m-a facut să mă gândesc la două fiinţe pe care Dumnezeu le-a hărăzit într-adevăr cu talent la nişte vârste la care alţii abia învaţă să scrie. Mă refer la Akiane şi fratele ei şi la Kieron Williamson. Sunt conştient că aceştia nu sunt singurii copii genii, sunt convins că în lume mai există mulţi copii genii. Probabil că cei despre care vă atrag aici atenţia, au avut condiţii să îşi poată educa şi etala talentuele. Cred că sunt mulţi alţi copii talentaţi ce îşi pierd harul din cauză că nu sunt descoperiţi la timp. Se spune că am intrat într-o perioadă în care se vor naşte multe genii. Unii susţin că aceste mici genii sunt animate de fapt de suflete bătrâne (suflete ce au la activ sute de intrupări – dupa ei) care au acumulat, acolo, în astral, o cantitate impresionantă de cunoaştere. Nu comentez aceste afirmaţii. Las pe fiecare să creada ce vrea funcţie de capacitatea propie de înţelegere. Singura constatare este aceea că aceşti copii au realizat lucruri de certă valoare la o vârsta fragedă. Intraţi pe aceste site-uri şi convingeţi-vă

 

http://kieronwilliamson.com/MyWork/tabid/346/language/en-GB/Default.aspx

http://akiane.com/store/

Eu va prezint doar cate o mostra a talentului lor.

 

 

Akiane alaturi de un autoportret.  Traim totusi in epoca banului. Nu am putut gasi o copie a unei picturi a acestei tinere fara bani. Asa ca am copiat acest mix.

 

 

Critici sustin ca acest copil are aceeas tehnica de pictura ca si Monet, marele pictor francez.

Inca o remarca: acesti copii au avut in spate oameni care au stiut sa le „vanda” talentul. Deci in continuare arta este sustinuta de bani. Probabil de aceea pictorul roman despre care vorbeam la inceput nu s-a remarcat. Nu a avut cine sa-l sustina material.

