Te-ai plictisit deja, o ştiu prea bine.
Eşti plictisită de ceea ce n-a fost intre mine şi tine.
Sensibilitatea poate fi gest de paradă.
Vorbăria, un pic de propagandă.
Se înregistrează totul într-o casetă,
părerea unora excitant deochetă.
E chiar mai plăcut să fie aşa, să se-ntâmple
cuiva… undeva… Bine înţeles nu interesează direct.
Căci dacă o luăm aşa… la o adică, eu n-am făcut
nimic că-s mititică. Dar ştiţi era interesant
ce imi spunea. Bine înteles ştiam că înflorea.
Şi cine putea crede gogomănia, decât chiar
cel ce debita sincrezia. Cuuum??? nu crezi
că era gogomănie, ci le spunea bine, ca-n biblie???
Daaa… de fapt aşa am spus si eu mai apoi…
Binenteles DUMNEZEU e cu noi…
Offf.. Doamne… aşa “este” unii… se-mpăunează
ca şi păunii, când sus pe cer nu se văd ulii.
Deci! te-ai cam plictisit, nu-i aşa?… ş-ai vrea,
că-i mai bine, să-ţi iei tălpăşiţa… azi, mâine!
2k90615

